Початок торгового бізнесу офлайн завжди починається з ідеї, логічним продовженням якої є проект. Проектування магазинів і торгових центрів включає детальне опрацювання плану будівлі, проведення інженерних мереж та інші роботи, залежно від призначення торгової точки. Очевидно, що для продажу одягу та продуктів потрібні різні плани з урахуванням різних будівельних норм і вимог та різного обладнання.
Замовити проектування магазину одягу, продуктів чи будь-якого товару ви можете у нашій компанії. Ми розробляємо проекти для торгових точок з різним розташуванням: у складі торгових центрів, у стріт-рітейлі (на першому поверсі будівель) або у вигляді окремої будівлі.
Для початку роботи завжди потрібно поспілкуватися із замовником (власником). Для проектування потрібна базова інформація. Вона допомагає виділити основні завдання спеціалістів. Основні дані:
призначення магазину (продовольчі чи непродовольчі товари);
середній товарообіг та кількість покупців (можуть бути використані дані з бізнес-плану);
яке обладнання потрібно буде встановити;
як використовуватимуться торгові приміщення.
Проектування магазину одягу значно відрізнятиметься від розробки плану для продуктової будівлі, оскільки призначення визначає конструктивні та планувальні рішення.
Торгові точки, залежно від їхнього призначення, ділять на кілька груп:
універсальні — у них продаються товари продовольчої та непродовольчої групи;
спеціалізовані — проектування магазину продуктів, одягу, взуття, будматеріалів тощо;
комбіновані — з товарами, які поєднує одна тема (канцтовари, побутова хімія, косметика);
змішані — без певної вираженої спеціалізації асортименту.
Всі вони можуть розташовуватися на території торгових центрів або окремо від інших будівель. У всіх випадках відрізнятиметься принцип та вартість проектування магазину.
Незалежно від того, де розташовується торгова точка, проект завжди включає такі частини:
зонування: у будівлі мають бути різні зони, включаючи вхідну, товарну, підсобну;
планування: чітко визначаються розміри всіх приміщень, схематично зображується розміщення обладнання;
обладнання: у проект входить специфікація для обладнання та розхідників, складається кошторис;
креслення: включають усі технічні креслення та проведення інженерних комунікацій.
Проектування магазину одягу чи інших непродовольчих товарів відрізняється від планування продуктового магазину тим, що в ньому немає холодильного обладнання та іншої техніки, яка потрібна для продуктів. Але зонування, планування та інженерні комунікації розробляються так само.
Проектування магазину продуктів чи інших товарів обов’язково включає такі інженерні мережі:
Також обов’язково підключаються системи пожежної сигналізації та охоронні системи. Проектування підведення інтернету та інших електронних мереж опціонально. Усі інженерні мережі та інші частини проекту мають враховувати будівельні норми.
Якісне проектування від професіоналів ви можете отримати у нашій компанії. Ціна розраховується індивідуально та прописується в договорі. Вона залежить від таких факторів:
призначення торговельного підприємства;
його площа та поверховість;
тип будівлі, де розміщується магазин;
складність технічного завдання.
Вартість проектування буде різною для невеликої торгової точки в центрі і для окремої будівлі. Тому до кожного замовлення ми знаходимо індивідуальний підхід.
Першим етапом є реєстрація в особистому кабінеті ВСЕ ЗАКОННО. Це займає близько хвилини часу.
Клієнт створює запит до підтримки та завантажує необхідні документи.
Експерти проводять аналіз ситуації та формують чіткий алгоритм дій для досягнення результату.
На основі аналізу ситуації формується комерційна пропозиція та виконується її обговорення з клієнтом.
Після погодження всіх деталей проекту підписуємо договір з гарантією на результат.
Реалізуємо проект згідно договору, сповіщаючи клієнта про хід виконання. По завершенню проекту передаємо повний пакет документів.