Якщо в квартирі є лоджія і балкон — це чудова можливість збільшити корисну площу. Розширена кухня, житлова кімната або робочий простір є великою спокусою для власників квартир. Сьогодні в Україні можна легко узаконити приєднання лоджії. У більшості випадків, це дозволено і не заважає загальній конструкції, але при певній конфігурації будинку таке втручання неможливе.
Щоб об’єднати кімнату і лоджію, не потрібно отримувати дозвіл та вводити об’єкт в експлуатацію. Але оформити такі зміни у квартирі доведеться шляхом отримання нового технічного паспорта та переоформлення прав власності.
В іншому випадку, якщо органи управління дізнаються про незаконні зміни, доведеться понести адміністративне покарання та повернути житлу колишній вигляд.
З юридичної точки зору, лоджія — це неопалювальне приміщення, площа якого не входить до загальної площі житла. Однак вона все одно фіксується у документації.
З’єднання лоджії та кімнати належить до реконструкції, а в Україні, згідно із законом, такі роботи мають бути задокументовані та проконтрольовані відповідними інстанціями. Все тому, що для суміщення потрібно демонтувати дверний блок і вікно, частково або повністю прибрати стіни, іноді проводити маніпуляції з радіаторами опалення. Якщо в процесі буде допущено помилки, можуть виникнути проблеми.
Узаконити об’єднання лоджії та кімнати можна вже після реконструкції, але краще зробити все за порядком, щоб кожен етап контролювався уповноваженими органами.
Спершу розробляється проект. Проектна документація замовляється у приватних проектувальників, спеціалізованих компаній. Проект має бути складений так, щоб не торкатися несучих конструкцій та інженерних систем. В результаті повинен вийти документ, який показуватиме, яким буде житло після суміщення кімнати та лоджії.
Далі проводиться саме приєднання. Роботи виконуються відповідно до проекту, а хто їх проводить: сам власник квартири чи приватна фірма — не має значення.
Документальне оформлення об’єднання кімнати та лоджії — останній етап. У БТІ необхідно замовити новий технічний паспорт. Оцінку нового житла проводить інженер.
Чому це потрібно обов’язково зробити? Якщо не документувати зміни, то фактичне планування відрізнятиметься від того, що зазначено у технічному паспорті об’єкта. Через це квартиру буде неможливо продати, обміняти, подарувати чи передати у спадкування.
Право власності на квартиру переоформляється, якщо змінено площу житла. Для цього старі документи та новий технічний паспорт потрібно подати до ЦНАПу. Також допомогу в оформленні документації можна отримати у приватного нотаріуса або в юридичній фірмі.
У деяких випадках об’єднання кімнати та лоджії неможливе. Щоб розширити площу, потрібно виконати такі дії:
демонтувати вікно та двері;
розширити прохід із кімнати в лоджію;
перенести радіатори опалення чи встановити нові;
демонтувати балконний блок з підвіконням та порогом.
Буває, що такі роботи з лоджією зачіпають здатність несучої конструкції або порушують технічні характеристики, тому проводити їх не можна. Крім того, переміщення або додавання радіаторів впливають на роботу всієї системи в будинку. Тому будь-які порушення в цій галузі спричиняють штрафи та інші неприємності. Оформити таке перепланування згідно із законом точно не вдасться.
Також, відповідно до законодавства, не можна поєднувати лоджію з кімнатою в будинках, що належать до архітектурної цінності.
Проживаючи в монолітному будинку або будь-якій іншій будівлі, потрібно попередньо запросити інженера для оцінки ситуації, і тільки потім приймати рішення про з’єднання з лоджією.
У нашій юридичній фірмі ви можете зв’язатися зі спеціалістами та отримати допомогу в узаконенні лоджії. Консультація по телефону безкоштовна. Ми відповімо на всі ваші запитання. При необхідності, укладається договір на надання послуг, відповідно до якого ми працюємо.
У нас можна замовити оформлення документів під ключ, отримати підказки щодо узаконення та консультацію від досвідчених фахівців.
Вартість узаконення лоджії залежатиме від багатьох факторів: характер внесених змін, наявність усіх документів і т.д. У нашій компанії ви платите лише за фактичну роботу з оформлення паперу. Це буде прописано у договорі. Для вашої зручності доступна поетапна оплата послуг. Зателефонуйте нашим менеджерам, щоб дізнатися більше деталей.
Першим етапом є реєстрація в особистому кабінеті ВСЕ ЗАКОННО. Це займає близько хвилини часу.
Клієнт створює запит до підтримки та завантажує необхідні документи.
Експерти проводять аналіз ситуації та формують чіткий алгоритм дій для досягнення результату.
На основі аналізу ситуації формується комерційна пропозиція та виконується її обговорення з клієнтом.
Після погодження всіх деталей проекту підписуємо договір з гарантією на результат.
Реалізуємо проект згідно договору, сповіщаючи клієнта про хід виконання. По завершенню проекту передаємо повний пакет документів.