Чому варто брати участь в аукціонах

Тривалий час процедура купівлі або оренди об’єктів нерухомості та земельних ділянок в Україні була недоступна для більшості підприємців. Через це великі державні підприємства та органи влади могли проводити закриту процедуру торгів лише для певних учасників. У цьому часто простежувалася корупційна складова. Але у 2016 році повноцінно запрацювала система Prozorro. Проводити відкриті торги стало обов’язково для наступних компаній та організацій:

Prozorro дало можливість бізнесу брати участь в аукціонах усім охочим підприємцям. Якщо підприємець здатний запропонувати вигідну вартість купівлі або оренди нерухомості, він може перемогти в торгах. Тому багато хто бере участь в аукціонах на Prozorro.

Хто може брати участь у тендерах Prozorro

Для того щоб брати участь в аукціонах – потрібно підпадати під певні критерії. Насамперед – ви маєте бути зареєстровані. Так участь можуть брати:

1

ФОПи

2

компанії (ТОВ, ПП, ВАТ і тд)

3

державні підприємства

Простіше кажучи – якщо ви не перебуваєте в статусі припинення – ви можете брати участь у тендері. Це стосується також державних підприємств, комунальних підприємств та інших компаній, які мають фінансування з бюджету.

Наприклад, комунальне підприємство розмістило на Prozorro тендер з продажу приміщення. Вони вказали особливості приміщення, його функціональне призначення, стан та багато іншого. Також, вказано стартову ціну продажу. Prozorro дає можливість взяти участь усім підприємцям будь-якої форми власності. Так зробити свою пропозицію і взяти участь у торгах може фізична особа підприємця, приватне підприємство, інше комунальне підприємство та інші учасники. Всі вони будуть рівні в аукціоні і виграє тендер той, хто відповідатиме всім вимогам замовника і запропонує найвищу ціну.

Брати участь у тендері Prozorro може будь-який підприємець, навіть той, хто тільки зареєструвався і отримав ліцензію на свій вид діяльності. 

Але потрібно розуміти, що Prozorro має жорсткі правила прийому заявок на участь. Участь в аукціоні буде платною. Щоб даремно не витрачати гроші на завідомо програшні для себе позиції – потрібно розуміти особливості процедури.

“ВСЕ ЗАКОННО” надає юридичну допомогу на всіх етапах тендеру – від подачі заявки до виправлення помилок і підписання договору.

Важливо розуміти, що брати участь потрібно в тих закупівлях, умови яких ви зможете виконати. У договорах прописані чіткі строки надання всіх документів, оплати та відповідальність за порушення. Наші юристи зможуть вивчити договір перед підписанням. Особливо важливо приділяти увагу частині “виникнення форс-мажорних ситуацій”. У разі таких – ви маєте бути захищені умовами договору. Наприклад, якщо у вас виникли труднощі з оплатою або грошовий переказ на рахунок організатора був заблокований банком через банківську помилку. 

Ви також повинні зібрати пакет документів. Найчастіше це такі папери:

Копія свідоцтва про реєстрацію підприємства або індивідуального підприємця

Виписка з Єдиної державної реєстраційної та регулюючої служби із зазначенням основної інформації про юридичну особу

Якщо подання заявки виконується представником, необхідна довіреність на участь у закупівлях

У деяких випадках потрібно надати докази, що ваша компанія або ви, як підприємець, зможете оплатити виграну позицію. Зазвичай це стосується великих тендерів на продаж великих підприємств, об’єктів нерухомості або земельних ділянок. Так потрібно надати річну фінансову звітність, підписану керівником і головним бухгалтером, за останній завершений фінансовий рік. Може знадобитися підтвердження наявності банківської гарантії або грошових коштів на рахунку компанії, що підтверджує її фінансову стабільність. Якщо товар або послуга підлягають сертифікації, на Prozorro потрібно надати сертифікат відповідності.

Залежно від специфіки аукціону і вимог організаторів, можуть знадобитися інші документи, такі як ліцензії, дозволи тощо. Брати участь на Prozorro може бути досить складно, особливо, якщо ви не маєте досвіду в цьому або ж компанія відносно нова. Оскільки не існує єдиних списків документів і правил участі, які підходили б для будь-якої покупки, кожен окремий випадок має свої особливості. Тому ви можете звернутися за консультацією і допомогою в нашу компанію. Експерти з роботи в системі Prozorro розглянуть саме ваш випадок і допоможуть правильно взяти участь в аукціоні.

Переваги роботи з нами

032-select
Безкоштовна консультація
011-contract
Укладання договору
021-key
Оформлення документації "Під ключ"
034-stats
Поетапна оплата послуг
005-broker
Сертифіковані спеціалісти
022-laptop
Робота через особистий кабінет

Як зареєструватись в особистому кабінеті?

errow
Крок 1

Перейдіть за посиланням

errow
Крок 2

Натисніть на кнопку “Реєстрація”

errow
Крок 3

Заповніть обов`язкові поля, що відмічені червоною зірочкою

errow
Крок 4

Підтвердіть реєстрацію, натиснувши відповідну кнопку

Як ми працюємо

1

Реєстрація в особистому кабінеті

Першим етапом є реєстрація в особистому кабінеті ВСЕ ЗАКОННО. Це займає близько хвилини часу.

2

Створення запиту

Клієнт створює запит до підтримки та завантажує необхідні документи.

3

Оцінка ситуації нашими експертами

Експерти проводять аналіз ситуації та формують чіткий алгоритм дій для досягнення результату.

4

Формування комерційної пропозиції

На основі аналізу ситуації формується комерційна пропозиція та виконується її обговорення з клієнтом.

5

Підписання договору

Після погодження всіх деталей проекту підписуємо договір з гарантією на результат.

6

Реалізація проекту

Реалізуємо проект згідно договору, сповіщаючи клієнта про хід виконання. По завершенню проекту передаємо повний пакет документів.

VZ_logo_small

Пропонуємо Вам переглянути відео про нашу компанію

Не можете поєднати свої потреби по об'єкту з вимогами дозвільних органів?

Тепер оформити все можна без "головного болю" - замовляй послугу "Об'єкт під ключ" та отримай результат!

    Наші контакти

    вул. Академіка Заболотного, 5, корпус Б, Київ, 02068
    Ми доступні за телефонами та в месенджерах з понеділка по п'ятницю, 9:00 – 17:00.