Щоб підтвердити законність експлуатації нежитлового приміщення необхідно отримати технічний паспорт. Його варто надавати під час проведення будь-яких операцій з об’єктом нежитлового типу. Технічна інвентаризація може бути організована на розсуд замовника, коли в цьому виникає потреба.
У нашій компанії ви можете замовити техпаспорт на нежитлове приміщення. Професійні юристи допоможуть розібратися зі складнощами його отримання. А також оперативно зібрати всю необхідну для цього документацію.
Щоб отримати технічний паспорт на нежитлове приміщення та будівлю, достатньо розібратися з поняттям цього документа. А також прочитати особливості процесу оформлення.
Це спеціальний документ, який включає дані про об’єкт нерухомості нежитлового призначення. Такий техпаспорт визначає площу приміщення, кількість поверхів, будівельні матеріали, дату завершення будівництва і так далі. Вся ця інформація грає вирішальну роль у процесі легалізації самобудів та інших споруд.
Основні правила оформлення зафіксовані у Наказі. У додатку до документа є список термінології, яку бажано використовувати при підготовці техпаспорта на нежитлове приміщення. Всі ці моменти знає інженер із сертифікатом, який і займається заповненням документів.
Перед тим, як замовити техпаспорт на приміщення, необхідно зібрати наступний список документів:
З 2013 року отримати техпаспорт на нежитлове приміщення можна у БТІ чи приватній організації, яка надає послуги сертифікованого інженера. Процес оформлення паперів виглядає так:
Ціна на технічний паспорт залежатиме від наступних факторів:
місце розташування об'єкта
наявність старого технічного паспорта
площа об'єкта та наявність прибудов
Для отримання технічного паспорта на будівлю може піти до трьох робочих днів. Вартість послуг стартує від 2500 гривень.
Ви можете замовити технічний паспорт на нежитлове приміщення, якщо:
Якщо плануєте оформити техпаспорт, тоді наші фахівці готові допомогти цьому вже сьогодні!
Ми готові подбати про отримання техпаспорту на нежитлове приміщення та підготувати для цього всі необхідні документи. Працюємо під ключ та з оплатою за фактом надання послуг. Враховуємо всі побажання клієнтів, щоб повністю задовольнити їхні очікування від співпраці. На сайті можна замовити безкоштовну консультацію, щоб обговорити всі тонкощі процедури з нашим консультантом!
Першим етапом є реєстрація в особистому кабінеті ВСЕ ЗАКОННО. Це займає близько хвилини часу.
Клієнт створює запит до підтримки та завантажує необхідні документи.
Експерти проводять аналіз ситуації та формують чіткий алгоритм дій для досягнення результату.
На основі аналізу ситуації формується комерційна пропозиція та виконується її обговорення з клієнтом.
Після погодження всіх деталей проекту підписуємо договір з гарантією на результат.
Реалізуємо проект згідно договору, сповіщаючи клієнта про хід виконання. По завершенню проекту передаємо повний пакет документів.