Будь-який об’єкт нерухомості має бути зареєстрований, що підтверджується наявністю документів, серед яких є і техпаспорт. Він видається на будь-яку будівлю: приватний будинок, багатоквартирний будинок, нежитлові будинки і т.д. В Україні він видається після проведення технічної інвентаризації інженером, а процес оформлення регламентується законом.
За необхідності оформити техпаспорт на багатоквартирний будинок, потрібно зібрати пакет документів, звернутися до БТІ та подати заяву. Також це можна зробити у нас у компанії.
Технічний паспорт (техпаспорт) – це багатосторінковий документ. Він може бути загальним для всієї багатоквартирної будівлі, у такому разі він видається забудовнику. Кожна квартира всередині багатоквартирного будинку належить окремому власнику і має свій технічний паспорт.
Видається документ після технічної інвентаризації — це процес вимірювання приміщення та документування інших даних про будівництво. Виконується процедура сертифікованим інженером за заявкою забудовника.
Технічний паспорт для багатоквартирного будинку просто обов’язковий. Без нього неможливо:
ввести будинок в експлуатацію
оформити техпаспорт
для окремих квартир
підключити інженерні
комунікації до будинку
Будь-які питання, пов’язані з цим документом, можна поставити нашим фахівцям у ході безкоштовної консультації.
Техпаспорт заповнюється відповідно до норм ведення документації. Інформація, яка має бути в ньому:
Ці дані збирає інженер, особисто відвідавши об’єкт, провівши всі необхідні виміри та вивчивши документацію забудовника.
Звернутися до компанії, яка займається видачею технічних паспортів — перший етап процедури. Людина отримує безкоштовну консультацію та подає заяву на видачу техпаспорту. Також із компанією укладається договір. Після цього йдуть такі етапи:
Сертифікований інженер виїжджає на місце та проводить виміри та огляд.
Спеціаліст створює креслення будівлі на підставі отриманих даних.
Креслення та інформація перевіряються замовником.
Технічний паспорт на багатоповерховий будинок виготовляється і видається замовнику.
За запитом можна замовити техпаспорт для кожної квартири в багатоповерховому будинку.
Для багатоквартирних будинків список документів відрізняється від того, що необхідний для отримання техпаспорту на квартиру. Забудовник має надати:
Можуть знадобитися додаткові папери, залежно від типу багатоквартирного будинку.
Скільки коштує техпаспорт на багатоквартирний будинок сказати складно. Ціна формується з таких факторів, як розташування об’єкта, його площа та інші обставини.
Вартість вказується за 1 кв. і може становити від 5 грн. для багатоквартирного будинку.
Обговорити вартість технічного паспорта у вашому випадку та отримати всебічну допомогу у цьому питанні ви можете у нашій компанії. Ми проводимо безкоштовну консультацію – на сайті можна записатися та зв’язатися зі спеціалістом.
Ми працюємо за офіційним договором та під ключ оформляємо всі необхідні для узаконення нерухомості документи, у тому числі й техпаспорт на багатоквартирну будівлю.
Першим етапом є реєстрація в особистому кабінеті ВСЕ ЗАКОННО. Це займає близько хвилини часу.
Клієнт створює запит до підтримки та завантажує необхідні документи.
Експерти проводять аналіз ситуації та формують чіткий алгоритм дій для досягнення результату.
На основі аналізу ситуації формується комерційна пропозиція та виконується її обговорення з клієнтом.
Після погодження всіх деталей проекту підписуємо договір з гарантією на результат.
Реалізуємо проект згідно договору, сповіщаючи клієнта про хід виконання. По завершенню проекту передаємо повний пакет документів.