Які документи необхідні

Щоб оцінка будинку була об’єктивною – необхідно надати фахівцям низку документів. Це документи на права власності, технічну документацію, документи, що вказують на межі земельної ділянки та інше. Це допоможе більш точно виконати оцінку житлового приватного будинку. 

Наприклад, ви можете надати такі документи, якщо вони у вас є:

1

план будинку

2

креслення комунікацій

3

свідоцтво про власність

4

документи з кадастрового реєстру

5

довідка про відсутність заборгованості з податків

6

документи про проведення ремонтів та інші документи

Не всі ці документи обов’язкові. Але вони спростять процедуру оцінки та дадуть змогу зробити процес прозорим і точним. Так потенційні покупці нерухомості та кредитори мають більше довіри до звітів, які підтверджені низкою довідок і документів.

Наявність цих документів зменшить вартість оцінки приватного будинку. Наші фахівці можуть допомогти вам з отриманням потрібних документів або ж можуть надати консультацію, як самостійно зібрати необхідний пакет – до яких структур і органів звернутися, що потрібно для цього і скільки очікувати на отримання виписок і копій документів.

У деяких випадках необхідна швидка і поверхнева оцінка. Це залежить від конкретної ситуації та побажання замовника.  

Ви можете замовити цю послугу в нашій компанії. Ви отримаєте всі необхідні документи, звіти, акти та рекомендації від наших фахівців. Це допоможе вам дізнатися вартість вашої нерухомості.

Переваги роботи з нами

032-select
Безкоштовна консультація
011-contract
Укладання договору
021-key
Оформлення документації "Під ключ"
034-stats
Поетапна оплата послуг
005-broker
Сертифіковані спеціалісти
022-laptop
Робота через особистий кабінет

Як зареєструватись в особистому кабінеті?

errow
Крок 1

Перейдіть за посиланням

errow
Крок 2

Натисніть на кнопку “Реєстрація”

errow
Крок 3

Заповніть обов`язкові поля, що відмічені червоною зірочкою

errow
Крок 4

Підтвердіть реєстрацію, натиснувши відповідну кнопку

Як ми працюємо

1

Реєстрація в особистому кабінеті

Першим етапом є реєстрація в особистому кабінеті ВСЕ ЗАКОННО. Це займає близько хвилини часу.

2

Створення запиту

Клієнт створює запит до підтримки та завантажує необхідні документи.

3

Оцінка ситуації нашими експертами

Експерти проводять аналіз ситуації та формують чіткий алгоритм дій для досягнення результату.

4

Формування комерційної пропозиції

На основі аналізу ситуації формується комерційна пропозиція та виконується її обговорення з клієнтом.

5

Підписання договору

Після погодження всіх деталей проекту підписуємо договір з гарантією на результат.

6

Реалізація проекту

Реалізуємо проект згідно договору, сповіщаючи клієнта про хід виконання. По завершенню проекту передаємо повний пакет документів.

VZ_logo_small

Пропонуємо Вам переглянути відео про нашу компанію

Не можете поєднати свої потреби по об'єкту з вимогами дозвільних органів?

Тепер оформити все можна без "головного болю" - замовляйте послугу "Об'єкт під ключ" та отримуйте результат!

    Наші контакти

    вул. Академіка Заболотного, 5, корпус Б, Київ, 02068
    Ми доступні за телефонами та в месенджерах з понеділка по п'ятницю, 9:00 – 17:00.