У сучасних реаліях, коли більшість операцій відбувається дистанційно за допомогою комп’ютерної техніки – з’явилося безліч механізмів підписання договорів. При проведенні аукціонів на сайті Prozorro використовується електронний цифровий підпис (ЕЦП). Компанія “ВСЕ ЗАКОННО” допоможе вам отримати і використовувати його для участі в тендерах та інших закупівлях у системі Prozorro.
Електронний підпис являє собою інноваційний механізм забезпечення безпеки електронних документів та інформації. Основна мета електронного цифрового підпису полягає в тому, щоб засвідчити особу відправника електронного документа, підтвердити його авторство та забезпечити неможливість фальсифікації змісту. У Prozorro ЕЦП необхідний для участі в системі електронних закупівель як організатору, так і учаснику торгів. Тому цифровий підпис – це обов’язковий інструмент для більшості підприємців і компаній.
Алгоритми створення ЕЦП досить складні і будуть зрозумілі людині, яка розуміється на криптографії. Але для звичайної людини важливо розуміти лише принцип ЕЦП. Цифровий підпис містить інформацію про вас або вашу компанію. Він видається спеціалізованим органом. Для використання ЕЦП на Prozorro або для накладення підпису на будь-який електронний документ – необхідно пам’ятати пароль, який самостійно придумує власник. Це допомагає уникнути використання ЕЦП особами, які ним не володіють.
Якщо говорити просто, то ЕЦП – це спеціальний файл, який можна зберігати на комп’ютері або цифровому носії. У Prozorro цифровий підпис використовується під час підписання документа з підтвердженням пароля від цього ключа.
Цифровий електронний підпис доступний як фізичним, так і юридичним особам. Є кілька способів отримання ЕЦП підприємцями, щоб накласти підпис на документ у Prozorro. Але спершу потрібно зібрати пакет документів. Це копія основних сторінок паспорта громадянина України, який є підприємцем. Потрібна копія документа, що підтверджує присвоєння ідентифікаційного коду підприємцю. Цих двох документів зазвичай достатньо для отримання ЕЦП фізичною особою.
Для підприємців також потрібно надати документ, що засвідчує внесення підприємця до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. У разі, якщо заявник подає документи через представника для отримання ЕЦП, потрібна довіреність, засвідчена нотаріально.
Також потрібно написати спеціальну заяву, яку надають в уповноважений центр видачі електронних ключів.
Потім потрібно звернутися до спеціалізованого органу, який має повноваження видавати ЕЦП. Електронний цифровий підпис буде сформовано досить швидко. Головне – правильно зібрати всі необхідні документи.
Фахівці “ВСЕ ЗАКОННО” допоможуть вам отримати ЕЦП. Його можна буде використовувати в Prozorro та інших електронних реєстрах. Також ми допоможемо вам звернутися в потрібну структуру, яка уповноважена видавати ЕЦП. Це можна зробити і дистанційно. Наші юристи подбають про те, щоб ви максимально швидко і без проблем отримали таку послугу.
Наша компанія також надає допомогу в підписанні договорів на Prozorro. Якщо ви щойно отримали ЕЦП або вперше використовуєте його на майданчику Prozorro – у вас можуть виникнути питання і труднощі.
Під час подання заявок на тендер та підписання договору електронний цифровий підпис є обов’язковим. Його потрібно накласти на цифровий документ. Потім підписаний договір буде опубліковано на майданчику. Якщо ж цього не зробити – ви будете дискваліфіковані.
Оскільки під час складання договорів часто виникають труднощі та необхідність виправляти помилки – важливо все виконувати вчасно, щоб вас не виключили зі списку кандидатів на виконання замовлення в Prozorro.
Важливо пам’ятати, що електронний підпис має термін дії, після чого ключ потрібно оновити. Усі документи, які були підписані в Prozorro або на інших ресурсах старим ключем будуть дійсні.
Якщо ви якимось чином втратили файл ключа або ж він був скомпрометований – наприклад, зловмисники заволоділи копією файлу електронного цифрового підпису та дізналися пароль, то потрібно негайно звернутися до спеціалізованих органів. Наші фахівці допоможуть вам зробити це швидко, щоб уникнути неприємностей. Також ми допоможемо вам дізнатися, скільки дійсний ваш електронний цифровий підпис і можемо допомогти оновити його.
Першим етапом є реєстрація в особистому кабінеті ВСЕ ЗАКОННО. Це займає близько хвилини часу.
Клієнт створює запит до підтримки та завантажує необхідні документи.
Експерти проводять аналіз ситуації та формують чіткий алгоритм дій для досягнення результату.
На основі аналізу ситуації формується комерційна пропозиція та виконується її обговорення з клієнтом.
Після погодження всіх деталей проекту підписуємо договір з гарантією на результат.
Реалізуємо проект згідно договору, сповіщаючи клієнта про хід виконання. По завершенню проекту передаємо повний пакет документів.